Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Ei yhtä ylikaiken

Jos minun pitäsi päättää yksi kappale Maaritilta, joka kuvastaisi minua eniten tai on minulle tärkein. En osaisi valita. Hyviä on niin paljon, ja tämä musiikki on antanut minulle paljon voimaa heikkoina hetkinä, vaikeissa tilanteissa, mutta ollut mukana myös ilon hetkissä, onnen hetkissä ja kaikessa mikä sopii minun huumorilleni ja persoonalleni. Tässä kuitenki 12 tärkeintä kappaletta, hienoja en sano, koska silloin tässä ei olisi kaikki. Tässä on vanhempaa tuotantoa, mutta myäs uusimmalta levyltä kappaleita :)

Mitä käykin
Kielonmarja
Luxenbourgin puisto
Runoilija
Uinuu saan
Kuuma kissa
Sua ehkä liikaa pomputin
Laakson lilja
Tuskan tanssi
Jos tahdot tietää
Lainaa vain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti