Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

perjantai 30. elokuuta 2013

hihii ja aak!!!

Pakollinen ylppäri postaus!!! :D  (aak!!!)
Mä kirjotan osan aineistani nyt keväällä ja loput vuoden päästä syksyllä. Nyt jo stressaan luenko tarpeeksi ja aloitanko tarpeeksi ajoissa!!! Haluan kuitenkin päästä läpi ja olla itseeni tyytyväinen että olen ollut tarpeeksi hyvä koulussa. Koska en aiemmin ole tehnyt tarpeeksi töitä opiskeluni eteen. Taas omasta mielestäni, mutta tiedän että pystyisin parempaankin. Mutta niinkai se on että jokainen tekee jaksamisensa mukaan. Viime aikoina olen kuunnellut ruotsin kielistä radiota ja katsonut englanninkielisiä nettisivuja. Paljon on silti tekemistä:)


Olen löytänyt itselleni aivan uuden biisin, jossa on mielestäni hyvät sanat. Se on artistilta Sanni  http://www.youtube.com/watch?v=xuMRNEcHFnI ja biisin nimi on siis jos oon oikee...
Itselleni hyvän biisin salaisuus on sanat, jos sanat eivät kosketa en tunne mitään biisiä oikeasti omakseni. Se että biisi saisi tanssimaan ja siinä olisi rytmiä ja biittiä (tai mitä ikinä....) on toinen asia. Mutta joisskin biiseissä tykkään itse musiikista, mutta sanat eivät tosiaan miellytä... Toisaalta sen täytyy myös erottua muista... Jos en tunnista biisiä kun se soi radiossa, ei se välttämättä kuulu oikeasti lemppareihin. Miten olen sitten löytänyt omat lempprit. Kuullut kavereilta, kuunnelut youtuben soittolistoja :) ja tietysti jos lehdessä on ollu mielenkiintoa herättävä juttu niin sitten sieltä tai ihan artistin ulkonäön mukaan. Jos näyttää hyvältä mielenkiinto myös musiikkia kohtaan kasvaa. (esim kiinnostukseni negativeen alkoi laulajan ulkonäöstä ja nightwishiin ihastuin kun kaveri soitti minulle tuntemattomampia kappleita) hihii!!!

Siis pitäkää silmänne jkorvanne auki, mistävoit tietää milloin kuulet jotain mikä herättää mielenkiintosi ja voit löytää jotain uutta elämääsi!!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti