Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Mä oon niin jeejee!!!

En oikein tiedä mistä sitä alottais!!!

No ensinnäkin ehkä terveisiä perheleiriltä jolla olin isosena. Se kesti viikonlopun. Taas voin sanoa että lapset ovat aivan ihania!!! Ja siis etenkin pikkulapset, joita leirilläkin oli melkoisen mukavasti. Ääntähän niistä lähtee ja vasinkin kun niitä on samaan aikaan 11 ja ikähaitarilla 1-11 :) Toisaalta voin ymmärtää niitä jotka eivät tykkää esimerkiksi matkustaa jos lentokoneessa on paljon itkeviä lapsia (joskus siihen riittää yksikin), mutta minä olen niin lapsirakas että se ei haittaa. Selkä on hieman kipeä kun on leikkinyt lentokoneita lasten kanssa ja nostellut pienimpiä....

Opinpahan leirillä taas jotain uutta: tekemään hamahelmistä rannekorun ja sain uusia ideoita mitö tehdä tytökerhossa heidän kanssaan. Voin laittaa luomuksistani kuvia myöhemmin. :) Leirillä oli myös mulle hyvin tärkeä lastenohjaaja Tuula, kiitos olet opettanu mulle myöskin todella paljon.

Matkalla leiripaikasta kohti kotia radiossa soi Juha Tapion kelpaat kelle vaan ja se on yksi niistä kappaleista joita arvostan juuri sanojensa ja koskettavuutensa ansiosta.
http://www.youtube.com/watch?v=k20h4hZ4Roc

Nyt on niin onnellinen olo, kiitos Jumalalle siitä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti