Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

sunnuntai 16. elokuuta 2015

Ja taas mentiin

Eilinen oli aika raskas päivä. Ennen yhtä lähdimme äidin kanssa ajelemaan kohti Korkeakoskea ja kosken kipinä -kävelytapahtumaa. Vaihtoehtoina oli 3 tai 8 kilometriä. Minä valitsin tietysti tuon pidemmän: "eihän se paljoa ole." Sanompa vaan että oli se minulle, osa matkasta oli pururataa ja se ei kävelyalustana sopinut minulle ollenkaan, pehmeyden vuoksi.



Saatiin tuollaiset ihanat pinkit asiaankuuluvat t-paidat. Pelkäsin että palan, kun aurinko paistoi aivan pilvettömältä taivaalta. Mutta rusketuin vain.


Sen jälkeen lähdin mahdollisimman pian Tampereelle, jossa näimme pikaisest Jennan kanssa. Jennan kanssa olemme tutustuneet blogijuttujen kautta... Kävimme pikaisesti kahvilla Pella´s cafe nimisessä kahvilassa. Se oli todella viihtyisän oloinen paikka, vaikka istuttiinkin terassilla.


Pikaisen kahvittelun ja höpöttelyn jälkeen Jenna lähti elokuviin ja minä lähdin kohti sorsapuistoa. Siellä esiintyi Tampereen filharmonia, Santtu-Matias Rouvalin johdolla. Se oli mahtavan kuulosta. Koska en tällaista musiikkia yleensä kuuntele, oli tämä mahdollisuus totutella siihen ilmaiseksi. Populaa oli todella paljon, hyvä kun liikkumaan pääsi.


Siellä soitettiin esimerkiksi star wars musiikkia ja kappale phantom of the operasta. Ja klassisen musiikin tunnettuja teoksia. Joita minä en tosin tiennyt.

4 kommenttia:

  1. En ookaa tollasesta tapahtumasta kuullukaa, ois kiva osallistua tommosiin!

    http://ganbattedesuka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä törmäsin molempiin tapahtumiin sattumalta. Toiseen facessa ja toiseen yhessä muussa urheilutapahtumassa. Nää on kivoja tapahtumia, halpoja tai ilmaisia :) Tervetuloa lukeen blogia :)

      Poista