Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Vaalihumua

Heips taas!

Marraskuun alussa oli seurakuntavaalit. Äänestyspäivä oli 9.11. Itse olin ehdolla Oriveden seurakunnan kirkkovaltuustoon, mutta en ihan päässyt. Sain yhteensä 23 ääntä, en ihan siis tarpeeksi. Mutta tyytyväinen olen että edes sain ääniä, kiitos siitä. En tiedä, itselläni ei ollut varaa pitää vaalikamppanjaa, paitsi facebookissa :) 

Mutta vaalihulinast olen jotain oppinut. Nyt jos seuraavalla kerralla asetun ehdolle, on minulla jo selkeämmät mielipiteet ja näkemykset oman seurakuntamme asioista. Vaalikonettakin olisi helpompi täyttää.  Tuntuu että tämä oli vasta asioiden opettelua ja kokeilemista.  Kaksi vaalipaneelia missä olin mukana olivat todella jännittäviä, mutta koska meitä oli muitakin niin se meni. Ajatusteni kulku ei ollut kovin nopeaa ja siksi huomasin jälkikäteen että paljon jäi vielä sanomatta.

Ehdokaslistan toritapahtuma oriveden huippuisolla torilla oli toisaalta aikas ikimuistoinen, sai tavata eduskuntaan pyrkiviä ja siellä jo olleita poliitikkoja. Mielenkiintoista. Ja sai palella ja syödä mustaa makkaraa, en tykkää... :)


Tässä mun vaalikuva
Tässä vaalihihhalointia Oriveden torilla, minä tuo valkotakkinen ja vieressäni poliitikko Sofia Vikman

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti