Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Itseni ylitys

Wau, oon melkein ylpee itsestäni! Jaksoin mennä perjantaina vielä töiden jälkeen nuorteniltaan! Se tuntu hyvältä, en oo siellä pitkään aikaan ollu ja tuntu et sinne on tällä välin tullu hirveesti uusia ihmisiä. Ehkä se vähän ahdisti, kun sillon kun tulin seurakunnan nuorten toimintaan en tuntenu oikeen ketään ja olin ujo. Mut sit jossain vaiheessa sain sieltä paljon uusia kavereita ja olin siel tosi paljon. Mut nyt kun en oo käyny siellä tuntuu että oon taas samassa tilanteessa kun sillon alussa. Mun riparista kummiskin on aikaa kohta neljä vuotta! Sen jälkeen on tapahtunu niin paljon. Oon ollu isosena, vetäny kerhoo, saanu vahtia lapsia ja saanu paljon ihania ihmisiä elämääni, se on arvokas asia, koska oon saanu elämääni sellasia ihmisiä joista en halua luopua ikinä!!!Tänäänkin messun jälkeen mut kutsuttiin syömään yhen pariskunnan luokse! Se on se syy miksi yritän käydä seukkarin jutuissa, ne ihmiset ja heidän sydämellisyys!

Tää alttari ei oo mun kotiseurakunnasta vaan se on otettu Venäjällä, missä on ollu suomalaisia rakentamassa tätä kirkkoo uudestaan. Se että ihmiset saa apua toisiltaan on tosi tärkeetä ja pieni apu voi olla suurta. Tää kirkko on inkerinmaalla jossa asuu suomensukuisia ihmisiä ja se on hienoa että sukulaiskansat voi auttaa toisiaan. Se olisi hienoa jos ensinnäkin sukulaiset pystyisi antamaan apua ja tukea toisilleen ja toseksi kansat voisivat antaa apua ja tukea eikä ainakaan riitelisi koko ajan. Riita repii, mutta miksi keskustelu välillä kääntyy siihen?


Onko teillä toiveita uudelle vuodelle?

Mä ajattelin listata mun tavotteet ja mun listasta tuli tällänen:

1. päästä ylioppilaaks
2. saada järkätyks juhlat
3. päästä kesällä leirille isoseksi
4. päättää mitä vois tehä lukion jälkeen
5. saada elämänlaatuni paremmaksi
6. kirjoittaa paljon runoja
7. oppia tekemän tumput
8. käydä enemmän seurakunnan jutuissa


Pieniä,yksinkertaisia ja ajankohtaisia aiheita.

Sit oon ajatellu ottaa yhden haasteen itselleni, keksiä joka päivä positiivisen asian elämästäni!

Näihin tunelmiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti