Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

torstai 31. lokakuuta 2013

:)

En oo taas kirjottanu, mut tuntuu et tässä on ollu kaikenlaista jutskaa ja sellasta. Nytkin pitäs olla tekemässä äikän esseetä. Lupasin tuossa aikasemmin että tulee vielä asiaa Siljasta ja F.E Sillanpään kirjasta, mut sen aika ei ole nyt.

Kamala kun nyt on niin pimeää ja kuraista, ainakin täällä maalla. Koiran tassut saa pestä jos vähänkin käy ulkona ja melkein omatkin tassut. ;)

Mä oon alottanu sellaseen vihkoon kerää kaikkii tavaroita, siis niiden kuvia... Leikannu lehdistä ja liimannu sinne vihkoon. Se on sellanen haavetavaravihko. Et mitä kaikkee haluis omaan asuntoon kun muuttaa pois kotoo. Ja kun siinä vaan haaveillaan niin hinnalla ei oo väliä. Se on ihan mukavaa jos haluaa haaveilla tulevaisuudesta ja itsenäisestä elämästä.

Mä oon miettiny et vaikka tuntuu että päivä menee hirveen nopeesti ja et tarvis lisätunteja et vois tehä viel enemmän.  Mut sitten kumminkin kuinka paljon päivään mahtuukaan. Tunteita ainakin ja vaikka ei olis montaakaan tunnetta  niin ainakin perustunteet saattaa vaihdella. Aina ei osaa nimetäkkään niitä. Mun päivään ainakin mahtuu vaikka mitä. Pieniä asioita. Eilenkin kun lähdin sponttaanisti kavereiden kanssa Tampereelle koulun jälkeen näin yhden entisen opettajani (joka on aivan ihana) ja ehdin vielä ranskan tunnille illalla.


Istuin Pariisin taksis
mietin et mä haluisin kuolla,
ajoin hautausmaan ohi,
mitä jos maatuisin tuolla.

Tottunu oleen vahvin aina kaikist,
tutut unelmat oli muuttunu painajaisiks.


Ilman apuu en olis täällä ollenkaan.

Tää menee niille joil on paha olla,
kun elämä lyö sata nolla...

Cheekin biisistä niille joil on paha olla.

http://www.youtube.com/watch?v=XzQYyOU-4tA

2 kommenttia:

  1. Mullekin tulee toi tunne aina silloin tällön.
    Elämä on liian lyhyt hukattavaksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, mutta täytyy olla välillä alamaissa että tajuaisi sen :)

      Poista