Elämää, ei sen enempää...

Höpinöitä elämästä ja arjen pikku asioista

maanantai 24. helmikuuta 2014

Hupsista, heureka!

Aikaa on taas kulunut, enkä ole ehtinyt kirjoittaa! Eilen olin heurekassa, Vantaalla. Heureka tulee hulluksi -näyttelyssä. Se oli mielenkiintoinen siellä sai tehä ja kokeilla kaikenlaista. Oli sellaset tötteröt mitkä sai laittaa korville ja kuuli kaikkea ylimääräistä, oli huolisilppuri ja tietovisa! Siellä myös näytettiin muutamaa videota, jossa ihmiset kertoivat omasta sairaudestaan jaelämästään en kanssa. Kun tai jos on lukenut vain tietoa eri sairauksista ja mielenterveyden häiriöistä nuo videot olivat todella pysäytäviä. Kuulla oikeiden ihmisten kertomuksia elämästään ja  niin... Elämä ei ole helppoa, tiedän sen itsekkin sairastaneena. Suosittelen näyttelyä kaikille, se oli mukava tapa oppia uutta ja kokea aioita.

Olen muuttanut omaan asuntoon, noin 10 kilometrin pääshän vanhasta kodistani. Muutin pois vanhempieni luota. Ja onneksi... Nyt tuntuu että onneksi, koska kun olen siellä käymässä tuntuu että en kestäisi...


Tämä ei onneksi ole asuntoni :)

Eikä ihan tämäkään


Vaikka eihän se mikään palatsi ole, mutta kelpaa minulle ja olen siellä onnellinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti